דרושים מאבטחים בירושלים – למי זה מתאים?

דרושים מאבטחים בירושלים - למי זה מתאים?

עבודות בתחום האבטחה נעשות פופולריות מתמיד, ובעיקר בקרב חיילים קרביים משוחררים. מגוון המשרות הרחב בתחום נע בין אבטחת קניונים, ועד אבטחת אישים ומתקנים מסווגים, ועל כן מושך אליו אנשים מכל המגזרים והגילים. מתעניינים בתחום? רוצים לדעת אם העבודה מתאימה לכם? המאמר הזה בשבילכם!

 חיילים קרביים משוחררים

כאמור, העבודה בתחום שייכת בעיקר לחיילים קרביים משוחררים. הלוחמים לומדים את סל היכולות הנדרש לעבודה במהלך שירותם הצבאי, ורובם מגיעים עם ניסיון בתחום חברות האבטחה בירושלים. ניסיונם מקנה להם את היכולת לצלוח גם את המשימות מורכבות ביותר בתחום. בנוסף, הדמיון בין עבודה בתחום האבטחה, ובעיקר בירושלים, לפעילות הלוחמים בשירותם הסדיר, הופך אותה לעבודה מושלמת עבורם. רבים מהם יעסקו בתחום באופן זמני, על מנת לחסוך כסף לטיול הגדול, או לתואר, אך קיימים גם אלה שיחליטו להשתקע בתחום.

 

פנסיונרים

פנסיונרים רבים בעלי רישיון לנשק פונים לתחום האבטחה. לא מדובר בהכנסה הנוספת שמושכת אותם, אלא בעבודה עצמה. רבים מהפנסיונרים בתחום עובדים באבטחת בתי ספר, משום שהיא נחשבת פשוטה ורגועה יחסית. יתר על כן, רבים ממאבטחי בתי הספר, הפנסיונרים, וגם אלה שלא, מתיידדים עם התלמידים, ויוצרים עמם קשרי חברות. העבודה הפשוטה, ההכנסה הנוספת, והחברה המזדמנת, הופכת את העבודה למתאימה במיוחד עבור פנסיונרים.

 

דתיים וערבים

עבודת האבטחה מתאימה גם לאנשים דתיים וערבים כאחד. האתגר שבעבודה זו מושך גם אנשים ממגזרים אלה. התאמתם של הדתיים והערבים לעבודה זו לא שונה מההתאמה של אנשים אחרים, ובלבד שיבחרו במשרה שלא תדרוש מהם לעבוד בימים הקדושים להם. לדוגמה, אנשים ממגזרים אלה יעדיפו להימנע מאבטחת אישים ומתקנים מסווגים הרגישים מבחינה ביטחונית. משרות אלה כוללות פעמים רבות עבודה סביב השעון, ואפילו בימים הקדושים לשני המגזרים.

 

סטודנטים

עבודת האבטחה מתאימה גם לסטונדטים! משרה חלקית, המאפשרת להם לשלב את לימודיהם יחד עם העבודה, מתאימה במיוחד עבור סטודנטים. בנוסף, במשרות מסוימות, הפשוטות יותר בתחום, סטודנטים יכולים למצוא זמן ללמוד אפילו תוך כדי המשמרת. ידוע שלרוב הסטודנטים אין רישיון לנשק, אך זו לא בעיה כלל, משום שקיימות משרות רבות בתחום האבטחה שאינן דורשות נשיאת נשק.

 

סיכום

תחום האבטחה הוא תחום פופולרי מאוד, ולא לחינם. ההכנסה הגבוהה, מגוון המשרות שיש לשוק להציע, והעובדה שהוא מתאים לאנשים ממגזרים שונים ובגילים שונים, הופכת את תחום האבטחה למבוקש מאוד. התחום מזמן לעוסקים בו הזדמנויות רבות להתמודד עם משימות אבטחה קשות ומורכבות. יחד עם זאת, גם אלו מכם שמעדיפים עבודה פשוטה יותר, עם גורם סיכון נמוך יותר, יוכלו למצוא את מקומם בתחום האבטחה.

 

מחפש עבודה באבטחה בירושלים? השאר פרטים ונחזור אלייך עוד היום